SELIDBE POSLOVNOG PROSTORA
PRESELJENJE U NOVI POSLOVNI PROSTOR – ATLAS SELIDBE
Selidbe poslovnog prostora su svakako jedan od najzahtevnijih poslova sa kojima se možete susresti. Pored toga što morate da preselite svoj posao na drugu lokaciju, morate se pobrinuti i o tome da se sve stvari prebace na novo mesto bez ikakvih problema, kao što su oštećenja, gubitak određenih stvari, ograničenost vremenom, kako posao kojim se bavite ne bi bio u zastoju. Zato je najbolje pozvati Atlas selidbe Beograd, a mi ćemo kompletnu organizaciju preseljenja uraditi na visokom nivou, stručno, profesionalno i odgovorno.
Selidbe poslovnog prostora zahtevaju planiranje, organizaciju i preciznost kako bi sve proteklo bez problema i zato je potrebno da angažujete našu Atlas agenciju koja ima veliko iskustvo za selidbe u Srbiji, a naročito za preseljenje poslovnih prostora.
Selidba poslovnog prostora je velika odluka i zahteva sveobuhvatno planiranje. Tu se ubraja određivanje datuma za preseljenje, određivanje stvari koje se prebacuju u nove prostorije i planiranje redosleda preseljenja kako bi se prvo osposobile najneophodnije stvari za nastavak procesa poslovanja delatnosti kojom se bavite. Ne smeju se dozvoliti vremenska kašnjenja kako posao ne bi trpeo. Jako je bitno da se sve dobro unapred isplanira, kako ne bi bilo ni malo prostora za bilo koju grešku i problem i zato ovakav tip preseljenja ne spada u jeftine selidbe, jer zahteva veliku organizaciju.
Ukoliko angažujete Atlas selidbe Beograd, mi ćemo vam pomoći da se preselite bez ikakvih problema i stresa. Selidbe poslovnog prostora zahtevaju znanje i iskustvo koje naši zaposleni poseduju, jer imamo monogobrojna preseljenja u ovoj oblasti. Posedujemo svu neophodnu opremu koja je potrebna za ovaj tip preseljenja i garantujemo vam da će sve proteći bezbedno i sigurno. U zavisnosti od potreba koristimo kombi za selidbe ili kamionski transport. Svu vašu opremu pakujemo u kutije, folije i drugi materijal za zaštitu kako ne bi došlo do oštećenja. Prilikom transporta nameštaja, pored zaštite elemenata oblaganjem mekanim materijalima , dodatno obezbeđujemo utegama u tovarnom prostoru kako ne bi došlo do pomeranja i mogućeg oštećenja.
PAKOVANJE KANCELARIJSKOG MATERIJALA
Pakovanje kancelarijskog materijala je veoma važan deo procesa selidbe poslovnog prostora. Bez adekvatnog pakovanja, vaš kancelarijski materijal može biti oštećen tokom preseljenja, što može dovesti do gubitka važnih podataka i dokumenata. Naša firma za selidbe vam preporučuje da sa posebnom pažnjom obavite ovaj deo posla i napraviti spisak sadržaja kutija, kako bi prilikom raspakivanja znali gde je šta i šta su vam prioriteti za otpakivanje. Kompanije koje se sele, često se odlučuju da pakovanje kancelarijskog materijala obave zaposleni koji rade u toj kompaniji zbog poznavanja dokumentacije ili kako bi uštedeli na ceni selidbe, ali ako se to ne obavi na kvalitetan način može doći velikog gubitka vremena prilikom raspakivanja u novim prostorijama.
Kako bi se pakovanje kancelarijskog materijala obavilo što efikasnije prilikom selidbe poslovnog prostora savetujemo vam da se pridržavate sledećih koraka kako bi sve proteklo kako treba.
- Prvi korak je da napravite popis inventara svih vaših kancelarijskih stvari koje selite u nove prostorije. Ovo će vam pomoći da znate šta sve treba da se preseli na novu lokaciju i da se izbegnu bilo kakvi nedostaci. Takođe, ovaj popis inventara će vam pomoći da se bolje organizujete tokom procesa pakovanja u kombi za selidbe, kao i prilikom raspakivanja, jer ćete znati koja kutija ide u koju kancelariju što će vam omogućiti brži tok useljenja.
- Drugi korak je da kupite odovarajuće kutije za pakovanje vašeg kancelarijskog materijala za potrebe selidbe poslovnog prostora. Preporučljivo je da se koriste kutije različitih veličina kako biste mogli da pakujete predmete različitih veličina. Sve kutije je potrebno dobro izlepiti kako prilikom nošenja ili transporta ne bi došlo do otvaranja ispadanja stvari iz njih. Kartonske kutije za selidbe moraju biti kvalitetne i izdržljive, kako bi podnele sav teret koji pakujete u njih, ali naravno treba voditi računa da se ne prepunjuju i težinu predmeta u njima svesti na odgovarajuću izdržljivost kutije.
- Treći korak prilikom selidbe poslovnog prostora je da obeležite sve kartonske kutije za selidbe i po potrebi ispišete sadržaj u njima. Ovo će vam omogućiti da lako pronađete šta god tražite tokom procesa preseljenja ili tokom skladištenja na duži vremenski period. U zavisnosti koliko je velika vaša kompanija i koje sektore imate možete na kutijama napisati na primer: Sektor prodaja, sektor transport, sektor proizvodnja, administracija itd.
- Četvrta stvar koju treba da imate na umu prilikom selidbe poslovnog prostora je da znate koliko vremena imate na raspolaganju i da predvidite koliko vremena vam je potrebno za pakvanje kancelarijskog materijala. Za pakovanje treba dosta vremena i truda, potrebno je voditi računa o svakom detalju, dokumentu i ostalom što je vama veoma bitno.
Kao što vidite organizacija selidbe poslovnog prostora nije ni malo laka i zato ukoliko niste u mogućnosti da ovaj posao obavite samostalno kontaktirajte Atlas selidbe Beograd i mi ćemo celokupan posao obaviti profesionalno u šta spadaju: demontaža, montaža, pakovanje, transport, podrška nešeg tima u svakom momentu. Pozovite nas i mi ćemo izaći na teren kako bi uradili besplatnu procenu posla i naših usluga koje mogu biti potpune ili delimične u zavisnosti od vaših potreba, možemo se dogovoriti za sve solucije koje vama odgovaraju, kao i odnošenje starog nameštaja koji više ne koristite na deponiju ili reciklažu.
CENA SELIDBE POSLOVNOG PROSTORA
Cena selidbe poslovnog prostora ne može biti jedinstvena, jer zavisi od raznih faktora koji utiču na njeno određivanje, kao što je veličina poslovnog prostora, razadaljina između lokacija preseljenja, količina opreme, nameštaja i drugih elemenata koji se premeštaju, kao i vrsta usluge koja vam je potrebna od agencije za selidbe.
Jedan od bitnijih faktora koji ima veliki uticaj na cenu selidbe poslovnog prostora je količina opreme i drugih elemenata koji se prevoze u nove poslovne prostorije. Što više stvari se premešta to će i cena selidbe biti veća, jer će naravno biti potrebno više vremena za preseljenje, najam više radnika i stvari će zauzimati više prostora u kombiju za prevoz.
Drugi faktor koji utiče na cenu selidbe poslovnog prostora je gabarit ili težina elemenata koji se prevoze. Za teške i gabaritne elemente je potrebna dodatna oprema za prenos i veće transportno vozilo kao što je kamion za selidbe, taj posao je potrebno da obavljaju iskusni radnici kako bi proteklo sve bezbedno i bez povreda i oštećenja, zato je i tarifa veća za prenos ovakvih elemenata.
Zatim udaljenost između lokacija igra veliku ulogu kako bi se odredila cena selidbe poslovnog prostora. Što je udaljenost veća i troškovi transporta se povećavaju, tako da su međugradske selidbe skuplje od lokalnih preseljenja. Za daleke destinacije je potrebno više vremena i utroši se više goriva, a na to se mogu i dodati putni troškovi, ukoliko se koristi auto put. Sigurno će veća cena selidbe biti ukoliko selite kompaniju iz Beograda u Pirot, Suboticu, Niš, nego iz Beograda u Šabac, Pančevo, Smederevo ili neko drugo bliže mesto.
Cena selidbe poslovnog prostora itekako zavisi i od vrste usluga koje koristite od selidbene kompanije. Korišćenje dodatnih usluga, kao što su demontaža, montaža, pakovanje, nošenje elemenata stepeništem u zgradama bez lifta, dugotrajno nošenje usled nemogućnosti prilaska selidbenog vozila poslovnim prostorijama, spuštanje ili podizanje elemenata sa viših spratova preko terasa ili prozora itd. Sve su to stvari koje se dodatno naplaćuju.
Mi takođe vršimo preseljenje maloprodajnih objekata i demontažu i montažu polica za markete. Bez obzira na razlog preseljenja - širenje poslovanja, promena lokacije ili renoviranje postojećeg prostora mi smo tu da vam olakšamo i ubrzamo ceo tok. Vaša kolica, korpe za markete, kasa pultove i drugu dodatnu opremu, prevozimo na novu lokaciju u najkraćem mogućem roku. Bez obzira na veličinu vašeg objekta ili vrstu robe koju imate, naš tim ima potrebnu ekspertizu i opremu za bezbedan i efikasan prenos.
Selidba poslovnog prostora je važan korak u razvitku vaše kompanije i potrebno je da to prepustite iskusnoj i profesionalnoj firmi za selidbe koja ima iskustva u ovakvim poslovima i zna na koji način da organizuje i isplanira ceo tok preseljenja. Treba imati na umu da je sigurnost i zaštita vaših stvari na prvom mestu i ako nekad deluje angažovanje agencije za selidbu skupa opcija, to je sigurno investicija koja se više isplati kako zbog stresa i tenzije koje preseljenja izazivaju, tako i zbog sigurnosti da će se sve uraditi na bezbedan i brz način.